Kvastarna ska sopa bra om man inte slarvat med skaften.

Jag har precis skickat iväg en praktikansökan. Vart tänker jag inte tala om förrän jag fått besked. En sak är i alla fall säker, jag vill VERKLIGEN ha den och jag skulle dö om jag fick den.

Jag är jätte nervös redan nu och hyperventilerar typ. Alex har varit här större delen av kvällen och hjälpt mig med min ansökan. Det var även hon som skickade iväg den eftersom jag inte vågade. Hur töntigt det än låter.

Snälla ni, håll tummarna för mig. Jag kommer att sitta som på nålar tills jag hör av dom. Jag håller mina tummar så hårt att det knakar. Snart lossnar dom väl.

Lyssnar på Ebba Grön, det var det enda som jag kände att jag kunde lyssna på just nu. Det enda som kunde hålla mig kvar på jorden (:

Ska jobba lite med bloggdesigner nu. Ligger så sjukt mycket efter p.g.a allt pluggandet, men jag vet att ni förstår. Jag är inte mer än människa. Nu har jag lärt mig att säga nej i alla fall, så jag känner mig ändå inte sönderstressad..

Ska faktiskt kolla på IDOL ikväll, det är ju Michael Jackson tema, och det går ju inte att missa!




Så här ser jag ut när jag lyssnar på ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0