Kärlek i ackordform.

1000 Meere 1000 Oceans Alien An deiner Seite (ich bin da) Attention Automatic Automatisch Beichte Black Break Away By your side Dark side of the sun Der letzte Tag Dogs unleashed Don't jump Down on you Durch den Monsun Final day Frei im freien Fall Freunde bleiben Forever now Forgotten Children Für immer jetzt Gegen meinen Willen Geh Geisterfahrer Heilig Hey Du Hey you Hilf mir fliegen Human connect to human Humanoid Hunde Ich bin nicht ich Ich brech aus In die Nacht In your shadow I can shine Jung und nicht mehr jugendfrei Kampf der Liebe Komm Lass uns hier raus Lass uns laufen Leb die Sekunde Live every second Love and Death Love is dead Menschen suchen Menschen Monsoon Nach dir kommt nichts Noise On the edge Pain of love Phantomrider Raise your hands Ready set go! Reden Rette mich Rescue me Sacred Schrei Schwarz Scream Screamin' Sonnensystem Spring nicht Stich ins Glück That day Thema Nr. 1 Totgeliebt Träumer Unendlichkeit Vergessene Kinder Wenn nichts mehr geht Wir schließen uns ein Wir sterben niemals aus Wo sind eure Hände Übers Ende der Welt World behind my wall Zoom Zoom into me

Vad säger man? Idag är det 108 dagar kvar tills jag befinner mig i Köpenhamn för att se dom live - för första gången. Nedräkningen har pågått sedan biljetterna släpptes och det pirrar i hela kroppen bara jag tänker på det. Jag ser verkligen fram emot att se mina absoluta favoriter live, och även att träffa alla fina människor jag lärt känna tack vare dom. Hur mycket min kropp än kommer att göra ont och hur trött jag än kommer att vara så vet jag att varje sekund kommer att vara värt det. Det kommer vara såå värt det..

Hur kasst jag än mår kan dessa tankar få mig på bra humör. Me like you big time.





Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

Gillar din nya design måste jag säga! (Headern är dock kortare än innehållet på höger sida, fast det kanske är meningen)

Och jag gillar inlägget med. <3

2009-11-13 @ 14:09:53
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

Ja, alltså att det är rakt på vänster sida, men slutar abrupt och blir ett hopp på höger. Öhmn, jag är ju bäst på att förklara märker jag. Headerns bredd är iaf kortare än content på ena sidan. Fast det ser inte dumt ut, men jag reagerade på det. Hoppas du fatta :P



Jodå, det är okej! :) Feber och ont i halsen dock.

Allt okej med dig?

2009-11-13 @ 14:35:18
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: E v e l i n a

Vilket underbart inlägg... Det är ungefär så jag känner också. Kommer också befinna mig i Köpenhamn om 108 dagar för att se dem live för första gången... Ett faktum som får en att orka med de mörka kalla månaderna framöver!

2009-11-13 @ 20:43:57
URL: http://evelinamx.blogg.se/
Postat av: LINA*

Älskar din nya design <3

Hoppas tiden går fort orkar inte vänta

2009-11-13 @ 22:07:07
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej (: Hittade faktiskt din blogg när jag sökte på bilder på tokio hotel på google =)

Den är riktigt bra, och du har very nice bilder på dem också :D



Jag och mina kompisar ska också gå i köpenhamn, längtar så otroligt mycket :D

2009-11-19 @ 20:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0