"True love does not come by finding the perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly."

I brist på annat så sitter jag just nu och kollar på Van Veeteren filmen på fyran. Jag ogillar verkligen svenska kriminalfilmer och denna är inget undantag. Men så blir det när man har en Tv med SVT1, SVT2 och TV4 - minns ni hur det var? Jag levde med endast tre kanaler till Januari förra året. Sug på den ni!

Idag har det varit full rulle större delen av dagen och jag är jätte arg på mig själv för att jag inte gjort illustrationen till projektet som jag lovade mig själva att jag skulle göra. Jag MÅSTE få klart den imorrn.
Istället var vi ute på den så kallade vårrundan. En helg i maj så kan man åka runt på kullen och se på hantverk av alla dess slag. Vi har spanat in i silversmide, folk som drejat och målat saker. Låter kanske sjukt tråkigt, men det var det verkligen inte. Jag köpte två ljusblåa ljuslyktor som ska upp i min annars så svarta lägenhet.

Idag åkte Viktor hem till GBG. Jag sticker hem imorrn. Skjutsade in honom till stan förut och sen stack jag och charlotte ut till läckö slott en sväng. Det är så vackert där. Jag älskar verkligen lidköping på sommaren. så himla vackert överallt.. sen spelade vi minigolf och JAG SPÖADE HENNE MED TRE POÄNG! Haha! Jag brukar aldrig vinna över henne i något.
vi stack och åt på ett gatukök och sen åkte vi hem till henne. kom hem för 30 minuter sen.

Jag tror att jag har börjat hata facebook.

Nu ska jag skriva lite, och läsa lite bloggar. måste rensa mina bloggar på bloggkoll.se. jag läser ju inte ens hälften av vad alla skriver.
hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0