Sorry..

Jag vet att jag är kass på att uppdatera just nu, men jag har så mycket att göra! Tentor på ingång, rapporter som ska vara klara och sista veckan i skolan.
Jag och Anna sitter just nu i datasalen, hon funderar på att anordna ett sexparty. Jag vet inte riktigt, jag är tydligen medräknad. Kan bli väldigt spännande :D

Igår lagade vi som sagt mat, och det blev SKITGOTT! Sen gick vi hem till Simon och Jakob och såg på när dom åt korv och drack lite vin. Sen gick vi hem till anna och såg på momma's boys, UNDERBART program. Helt sjukt i huvudet. Tre mammor ska hjälpa sina söner att välja en tjej bland 32 stycken deltagare. Helt fantastiskt.

Jag var väldigt irriterad igår också. Väldigt, väldigt irriterad. Jag vet inte vad som händer och allt är bara så rörigt.. Puh, nu måste vi börja plugga.

Ikväll ska jag fota med Alex och Fredde, vi ligger lite efter med våra fotouppgifter kan man väl säga.. Vi ska även äta lite kött ur min frys (grilla) och potatis och sås. Det kommer bli mumma!

Hörs nog ikväll, jag måste komma ut på msn snart. Jag vet att jag har varit väldigt dålig på det också den senaste tiden..
Küss!


Haha, älskar denna! (:

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn - filosofi och psykologi

Haha ja, klockrent uttalande. x)

2009-05-19 @ 16:41:52
URL: http://sheriilyn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0