Oj oj oj...

Haha, tentan var bara skrattretande. Man visste inte om det hade gått bra eller inte. Det kan ha gått precis hur som helst. Jag tror att det gick käpp rätt åt helvete, men jag var så förberedd på det att jag inte ens är besviken (:

Nåja, nåja, nu pluggar jag lite inför fototentan på torsdag. Känns lika nollställd inför den som jag gjorde inför tentan idag. Imorrn kommer äntligen Alex hem ifrån skåne!

I helgen kommer mina kusiner hit. Det är tydligen en liten musikfestival här i helgen som dom ska besöka. Jag ska hänga med på allting som är gratis (jag är student - då får man tänka så).

Nu ska jag äta rostat bröd och fortsätta att läsa igenom gamla fotoföreläsningar.
Küss

Kommentarer
Postat av: Leonita Alba

Och du är bara för snäll!



Och jag älskar din nya design.

2009-05-26 @ 20:52:34
URL: http://lilleos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0