Kragenäs.

I helgen ska jag troligtvis till Kragenäs. Jag måste tydligen dit. Jag ska på läger i sommar och det är tydligen en funkträff i helgen. Jag har som vanligt ingen som helst aning om någonting utan övverlåter all planering till Elin. Hon är verkligen en klippa. Hon tar hand om mig när jag är som värst, utan att gnälla. Du är min ängel.

Senast jag var på Kragenäs var år 2003. Minnena jag har ifrån det lägret är obeskrivliga och helt underbara. Det var de bästa 8 dagarna i hela mitt liv, och jag kan inte ens med ord beskriva hur lycklig jag var just då. Alla som såg mig den veckan kände det och delade min glädje. Jag var där med världens bästa människor.




Klart man längtar tillbaka ibland.

Kommentarer
Postat av: Ulf

Så klart man längtar tillbaka, det var ju den bästa veckan nånsin! :P

2009-05-12 @ 01:01:57
URL: http://ulfc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0