Just det!



Hittade ett citat jag letat efter i evigheter. Visade sig att det kom ifrån en sällskapsresa film. Så sjukt bra!

"Nån tysk försökte tränga sig före i liftkön och då blev farsan förbannad, du vet ju hur han är, så kallade farsan honom för Liftwaffe och sa att han inte kunde förstå hur man kunde vara så kaxig när man förlorat två världskrig. Och då knuffade tysken farsan."
"Sa Göte allt det där på tyska?"
"Nej, jag översatte."

Och förrsten, såg någon på Robinson igår? Vad hände? Varför vann inte Jarmo?! Han skulle ju faktiskt klara sig helt på egen hand på en öde ö. Den andre tjommen skulle ju knappt överleva i en vecka. Skit program!

Kommentarer
Postat av: zizi

Jag har tappat räkningen för hur många gånger jag har sett klippet, jag älskar det verkligen. Bra att du tog ditt förnuft till fånga och såg hela klippet i ett sträck! :P



Hm, ser att du tar emot designbeställningar... det är något jag kommer fundera på. Jag är ganska trött på min gråa blogg samtidigt som jag gillar den. Lite mer flashigt skulle jag nog vilja ha den.. men jag återkommer ;)

2009-05-31 @ 16:36:37
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0