Helter Skelter

Är så trött på min design. Den är rörig, det är bara för mycket som händer och jag har så många kategorier att jag själv blir förvirrad. Har i alla fall lyckats få in lite färg nu (:
Ska tillbringa hela kvällen med att programmera databaser. Det är precis lika kul som det låter, men jag har tenta på det nästa vecka och måste verkligen förstå det.

Idioti.

Nåja, apfint väder idag! Kom nyss hem efter en sväng på bibblan. Jag lånade the Heroin Diaries av Nikki Sixx. Jag läste fem sidor på bussen och blev helt fast. Jag älskar layouten i boken, ser ni den boken någonstans, så ta upp den och bläddra i den. Den är så himla vacker! För er som inte vet så är Nikki Sixx basist och låtskrivare i Mötley Crüe.

If I Die tomorrow - Mötley Crüe

Kommentarer
Postat av: LINA

sv: DEN ÄGER HAHAH



du jag ahr sagt detta innan men du kan hjälpa mig med designen va , jag ska bara fixa lite bilder så slänger jag iväg ett mail om du hinner/vill asså

2009-05-12 @ 21:20:10
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Susanna

Aye. Boken är dessutom väldigt underhållande. En bra avstickare till "the Dirt".

2009-05-13 @ 19:06:37
URL: http://soulcollector.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0