det känns som att jag ska sprängas.

jag har ätit så himla mycket denna helgen och jag har sådan sjuk ångest över det just nu att jag kan dö.
det är så himla jobbigt. usch och blä!

i alla fall, mina kusiner lämnade mig halv tio i morse och tack och lov kunde jag somna om. jag vaknade till liv kvart över ett och gick ut och la mig i solen i 45minuter. jag somnade med tokio hotel och simple plan i öronen. nu har jag bränt mig, och brännan på ryggen är inte att leka med. det svider inte, men det är skapligt rött, förutom på tre ställen där jag bränt mig tidigare år. där är det kritvitt. det är så fruktansvärt fult att jag inte vet vart jag ska ta vägen :P

Nu ska jag pyssla lite med bloggdesigner, slå mams en pling och sen gå ut och gå en sväng i den sköna solen. Imorrn är det första juni och på tisdag sticker jag nog hem till lidköping en vecka. underhåll mig gärna så att jag inte blir galen.

Hörs senare. Küss


så här såg det ut i torsdags jag i freddes skor, alex i flipflop och anna i sina kära tofflor.
Ni är bäst <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Synd att du inte gör gratis designer, eller iallfall headerar :P

haha

kramar

2009-05-31 @ 15:09:07
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Svar.

Ja, jag förstår det.

Vet du nån som gör gratis designer?

kramar!

2009-05-31 @ 15:13:41
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja men du tror!

Spendera peengar kommer jag att göra då, på enbart DIVIDED ;)



diggar din ROCK HARD F*** SAFE bild btw ;)

<3

2009-05-31 @ 17:49:52
URL: http://jinxchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0