"Det är verkligen bara jag"

Ja, den tanken for igenom mitt huvud när jag stod med vänsterfoten i fontänen.
Jag ska berätta.

Jag var på väg hem och utanför skolan har vi en stor fontän. Jag skulle hoppa upp och balansera på kanten, den är minst 3dm bred! och vad gör jag? Jo, jag har tankarna någon annanstans och glider ner med vänsterfoten i vattnet.
Jag hörde Anna och Alex röst i huvudet "Nej, det är bara du" och jag är tvungen att instämma för en gångsskull..

anledningen till att jag är ganska klumpig är för att jag oftast är någon annanstans. Mina tankar flyger iväg. Jag lever i en egen liten värld. Jag kan inte kontrollera det.

Bra ursäkt va, huh? ;)

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag tycker du är värd en egen tv-serie :)

2009-05-06 @ 17:37:16
URL: http://blogg.boeckling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0