Morrn!

Vi kämpar med det sista på projektet. Det som alla bävar för - rapporten. Det är det tråkigaste som finns, på riktigt! Jag och Alex har tagit en paus. Det måste man unna sig ibland. Jag har faktiskt varit här sedan åtta, det är sjukt duktigt för att vara jag.

Men nu börjar jag bli trött. Anna har farit iväg till A6 för en jobbintervju och när hon kommer tillbaka ska vi käka. För mig blir det makaroner och tacoköttfärs. Guott.

Om elva dagar ska jag se thåström i göteborg! om tolv dagar ska jag pierca mig igen (:
Nu får jag allt göra en ny kraftanstränging och hjälpa stackars Alex med rapporten..

Jag skulle också vilja packa mitt liv i en väska och ge mig av. Jag beundrar er så otroligt mycket.

I'll be your girl Backstage at your show, Velvet ropes and guitars, Yeah cause you'll know I'm staring between the sets Eyeliner and cigarettes
Shadow is burnt Yellow dance and return My lashes are dry But with teardrops I cry It don't have a price Loving you is cherry pie 'Cause you know that baby I I'm your biggest fan I'll follow you until you love me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0