Jag ser ett svagt ljus i slutet av tunneln.

Ja, det är sant. Jag har äntligen lyckats göra det som jag har försökt att göra i två dagar. Nämligen att förstora en bild när man trycker på den. Låter kanske lätt, men då har ni aldrig jobbat i skitprogrammet Flash (som säkert är jätte bra om man verkligen kan det). Tvillingarna Kaulitz fick bli försökskaniner och jag har inte en ända tween ännu. En tween är något som bara dyker upp ibland när man gör något programmet inte gillar. Ingen vet hur man tar bort den, och finns den så kan man inte göra movieclip av bilder. Var det många som förstod vad jag menade? Nej, knappt jag heller.

Nu vågar jag knappt göra något mera idag eftersom jag kommer att bryta ihop om en tween till dyker upp. Jag har gjort om hemsidan säkert fem gånger, bara idag.

Tre dagar kvar till deadline och jag har gjort klart en bild av tjugo typ. Fantastiskt.

Ni som ska titta på Fantastic Four på sexan nu, kan någon räkna hur många gånger namnet Victor nämns i den filmen? Sist jag såg den störde jag mig på det, för jag tyckte att namnet nämndes i varenda scen.

nu ska jag gå ut och gå - igen.




jag ska lära mig flash.. jag ska bli bra på det. Fast inte just nu, kanske i sommar om jag inte får något jobb (ge mig?)

Kommentarer
Postat av: Leo

Sv: tack babe!



2009-03-25 @ 21:11:45
URL: http://lilleos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0