Heja mig!


Japp. Nu har jag varit otroligt smidig för resten av veckan. Resten av månaden möjligtvis. Jag ska berätta vad jag precis gjorde, och jag misstänker starkt att Anna och Alex kommer att skratta åt det, fast det är ju inte så farligt:

Jag tvättade lite kläder inför imorrn och helgen. Jag hade precis tvättat klart och tog ut tvätten i korridoren och slog igen dörren. Precis när dörren slår igen inser jag - att mina nycklar ligge inne på torktumlaren och skrattar åt mig. Helvete! Jag hade låst dörren till min lägenhet och kunde alltså inte komma åt extranyckeln. Så vad gör jag? Jag står i korridoren med handdukar (tack och lov) och bestluar mig för att ringa på hos grannen. Han öppnar tack och lov och hjälper mig in i tvättstugan.

Nu har jag alltså träffat min närmaste granne, och det är väl positivt det. Men att jag skulle träffa honom så här hade jag inte riktigt tänkt mig.

Nu ska jag baka chokladbollar och se på SVERIGES VÄRSTA BILFÖRARE. Me like! Küss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0