Ett år sedan.

Vet ni vad som precis slog mig.. För ett år sedan, natten till idag drömde jag om Bill, vilket resulterade till att jag började att lyssna på Tokio Hotel.
Gissa vad jag drömde inatt?

Jo, jag drömde om Bill. Det var en sådan där dröm som man är osäker på om det har hänt på riktigt, eller om det bara var en dröm. Jag ska berätta.

Det var jag, Anna, Alex och Elin, vi hade precis varit på en stor musikgala där Tokio Hotel hade fått ta emot priser. (Känner redan nu hur barnsligt detta kommer att låta - så om ni redan nu tycker det låter fjolligt kan ni lika gärna sluta läsa här!)

Vi hade biljetter till efterfesten och vi gick dit direkt efter galan. Det var fullt av människor och jag mötte Bills blick flera gånger under kvällen. Vi log mot varandra, och ja, ni vet. Alex, Anna, Elin och jag stod och dansade på dansgolvet. Plötsligt kände jag hur en panikattack började smyga på mig (ibland då det är mycket folk och trångt får jag panikattacker).

Jag såg mig omkring, för att kolla efter Anna, Alex och Elin, men såg dom inte någonstans. Jag snurrade runt på golvet och letade efter något ansikte jag kände igen, och fick syn på Bills. Han mötte min blick och jag stirrade på honom i vad som kändes flera minuter. Sedan sprang jag ut ur lokalen och satte mig på trottoaren utanför. Jag började gråta och insåg att jag glömt min ipod någonstans. Jag hörde någon fråga hur jag mådde och såg upp och fick syn på Bill. Han satte sig intill mig och la en hand på min arm. Jag trodde att jag skulle dö. Haha. Jag förklarade vad som hänt för honom och gav honom min telefon och bad honom ringa till Elin, han gjorde det och efter några minuter kom Elin, Anna och Alex ut och kom fram till oss. Jag satt och skakade och grät. Jag frågade hela tiden efter min ipod, och jag hörde Anna prata med Bill, "Hey! Sing Reden to her. That song always calm her down" (my God!)
Och det var precis vad han gjorde, han satte sig ner framför mig, la sina händer på mina armar och började sjunga Reden för mig.

Och sen vaknade jag, alldeles lugn i hela kroppen.
Läskigt. haha

Kommentarer
Postat av: Sarah

NEEEEJ vilken mysig dröm, jag älskade den. vilken känsla jag fick i kroppen nu! jag förstår din känsla, helt fint <3

2009-03-12 @ 09:09:18
URL: http://sarriis.blogg.se/
Postat av: LINA

underbart.

Själv minns jag inte den exakta dagen jag började gilla TH vet bara att det vaqr slutet av sommaren 2006:P

2009-03-12 @ 12:50:20
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: ♥ SimplyMalin

SV; DU, JAG LÄNGTAR SÖNDER MIG OCKSÅ!!!!



Ohh varför drömmer jag aldrig sådana drömmar?! avis

2009-03-12 @ 22:27:13
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/
Postat av: Alexandra

Du är ju bara för bäst! :) Jag har uppdaterat min blogg idag minsann!

2009-03-14 @ 00:19:37
URL: http://alexandrahanninen.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn - filosofi och psykologi

Haha aaw <3

2009-04-14 @ 20:54:55
URL: http://sheriilyn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0