Usch!

Jag har haft en riktigt kul kväll med underbara människor! det hemska är att den faktiskt verkar ta slut här. varför? jo, när alla andra drar ut så sitter jag här. Jag har verkligen inga pengar. Fattar ni hur trist det är att sitta själv medan alla ens kompisar drar  ut? Anyway, jag vet att jag också kommer att ha pengar så småningom, men det är bara så himla tråkigt att säga att man inte har råd. det är inte det att jag inte vill, för det vill jag. men jag har verkligen inga pengar. Piss.

Nåja, nu ska jag städa lite i lägenheten och läsa lite blogginlägg som jag missat under dagen.
God natt så länge <3

Är det någon som vill sälja rammsteinbiljetter runt 500:- så hör av er till mig (jag vet att det är ett omöjligt pris när det gäller dom, men hoppas kan man ju!) Jag får låna pengar, så det är inga problem med betalning till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0