Kristen Stewart, MTV Movie Award 2009


Illustrator CS3
3 timmar

Kommentarer
Postat av: Leonita Alba

Oj, trodde det var du först haha :P Ni är faktiskt lika, jag sa det t.o.m till Egzona första gången jag såg Twiligh på bio, haha... Så, nu vet du att vi oftast tänker på dig ;-)



Fast du är definitivt vackrare, och jag är helt seriös när jag säger det.

2009-06-08 @ 00:13:39
URL: http://lilleos.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej !

Det är Angelica igen (du gjorde en header till mig förut) du svarar inte på mina mail. Så jag kommenterar istället. Jag undrar om du fortfarande gör headers ?

Gör du headers till blogspot?

För den du gjorde till mig förut gick att använda på blogspot. Fast du gjorde den för blogg.se ¨

Och jag skulle gärna vilja ha en till header om det går bra för dig ? Och om du tar betallt är jag berädd ;)

Tacksam för svar

// Angelica

2009-06-08 @ 07:43:27
Postat av: Natalie

åhh taack!!! :D Härligt att höra! Du anar inte hur mycket jag uppskattar att folk följer mig! :)



Jag gillar dina illustrationer! Jag brukade göra några för några år sedan. Men det var väääldigt länge sedan!!! :)

2009-06-08 @ 11:34:40
URL: http://papernotes.blogg.se/
Postat av: klara

hej! jag tycker att du är jätteduktigt på det du gör och jag bara undarar hur man gör sånna här illustartioner. Jag fattar att du använder ett program, men sen i programmet, målar man typ för hand eller tar ut former ur bilderna eller hur gör man? ;D

2009-07-08 @ 18:31:47
URL: http://klarissen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0