“I can’t be with someone who feels bad for loving me”


Sängen börjar skrika efter mig, och jag ska nog lyssna på den och gå och lägga mig - snart.
Just nu kollar jag på Love Actually, den är ju så fruktansvärt mysig, inte sant?
Den har så många bra skådisar och jag älskar verkligen tjejen som spelar Natalie, hon är så himla söt!

Hugh Grant är också underbar i denna filmen, liksom Emma Thompson och Liam Neeson.
Spana in Hugh Grants dans till "Jump (for my love)!" klockren!

Vi hörs imorrn, när vet jag inte, för jag måset städa. Vi gjorde inte det idag. Vi åkte till McDonalds istället och käkade. Det var nom, nom! Sen fastnade vi framför våra datorer.

Håller på med en design åt en vän, som bör vara klar inom de närmaste dagarna. Ni ska få se den då, den blir i alla fall jätte snygg. Ni känner nog igen lite av den, för jag har haft en liknande grund för inte så länge sen. Neh, snart försäger jag mig, så jag ska logga ur nu. Ah! nu kommer dans scenen!

God natt, leute!

Kommentarer
Postat av: Mariam

fina bilder!

2009-06-21 @ 14:09:46
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Leonita Alba

Hej sötis (:

2009-06-21 @ 18:58:57
URL: http://lilleos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0