Körsbär.

Min lägenhet har en svag doft av körsbär när man kliver in genom dörren.
Jag köpte ett doftljus senast jag var på IKEA. Det luktar faktiskt ganska gott.

Sitter hemma nu, var tvungen att kolla upp lite betalningar och sånt.
Har rensat lite bilder på datorn. Med lite menas att jag tagit bort mellan 150 - 200 bilder. De flesta på Bill Kaulitz. Det är helt sjukt hur mycket bilder man samlar på sig..


ska snart lägga mig och läsa.

Ser lite på Toystory. Hade nästan glömt hur bra den var.
Kollar igenom min Disney Pixar box. Me like.
"Jag flyger inte, snarare faller.. med stil"

Min mp3 har pajat helt. Den startar upp, men sen stänger den av sig igen, startar upp och stänger av sig. Den upprepar detta mönster tills man blir helt galen. Jag har alltså gått utan mp3 i två dagar. Det är helt sjukt. Jobbigt. Jag som alltid har musik med mig. Alltid.

Hoppas anna har en mp3 till övers som jag kan få låna. Jag kan inte sitta på buss och tåg utan musik. Det funkar inte.

Har satt upp en regel för mig själv denna veckan. Datorn ska vara avstängd efter 22.30 (:

"Bara tron finns, så kan man allt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0