Photoshop makes me beautiful





Så här såg jag ut på galan igår kväll.


 Det var väldigt trevligt med massa god mat och underbar underhållning. Tripple and touch stod för musiken, och en trollkarl som hette Gaston var där. Sjukt duktig och underbar människa. Både jag, anna och alex blev lite kära i honom.

Vad är det med människor som kan trolla? Dom är alltid så sjukt charmiga och får en alltid att känna sig speciell. Jag har en kompis (upptäckte precis att han har en hemsida) som är trollkarl, han är väldigt duktig. Träffade honom senast på juldagen, och jag saknar honom väldigt mycket.

Gaston skrämde livet av Andreas, när det egentligen var mig han försökte skrämma. Andreas spillde ut halva sin champagne över sig själv och Sara. Det var kul, fick pikar hela kvällen sen - så klart. Maten var supergod och jag åt tills jag fick ont i magen - men det var det verkligen värt. Vi tog en taxi hem senare på kvällen (betald förstås!).

Vi har också stått på en mässa och det är jätte tråkigt - jag skojar inte. Vi talar om för de andra grupperna som kommer på bestämda tider vad dom ska göra, och sen står vi och tittar på dom - typ. Jag har inte varit hungrig under mässdagarna, eftersom det bjuds på mat i olika montrar. Jag och Anna har charmat in oss hos några som delar ut korv, jag vet inte hur många korvar jag ätit under dessa två dagar, men alldeles för många.. Det är ganska okej att gå runt och kolla i alla montrar. Spännande att se vad dom hittar på för att locka kunder.

Imorrn är sista dagen, och då ska vi bara stå mellan 09.00-12.30. På kvällen ska jag hem till Anna, dom har fått för sig att dom ska fira mig idag - istället för i måndags, då det blev lite tokigt. Det kan jag gå med på. På lördag kommer min familj hit och bjuder mig på mat. På söndag ska jag tvätta. Jag måste städa innan lördag också, typiskt.

Nu ska jag se på Gökboet - en av mina absoluta favoriter.
Skriver kanske sen, eller inte.

Küss

Kommentarer
Postat av: MIRRE

Så fin du är! :)

2009-01-19 @ 19:09:59
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0