God natt!

Japp, jag ska gå och lägga mig. Jag måste det - annars somnar jag på föreläsningen imorrn.


foto: Miirre.se

Har pratar på msn med Mirre hela kvällen, och även fast vi inte sa något speciellt så blev jag ändå på bättre humör. Tack! Hjälpte henne med lite småändringar på hennes blogg; så glid in och spana in dom. Bland annat ny header och nya bilder i sidan. Är så glad att hon håller mig sysselsatt (:

Imorrn är det FLASH som gäller hela dagen och jag är sjukt pepp. Ska ju få träffa Anna och Alex och då kan inte dagen bli fel.

Fick just ett mail om att mitt paket ifrån cdon har kommit.
Shrei DVD:n (äntligen)
Filmen Crank
Filmen Truman Show
samt Still not getting any med Simple Plan.
Me like!

God natt allihopa.
Küss

Kommentarer
Postat av: MIRRE

;D!! Jassså.. Nu blev jag nyfiken! Hihi... Du får lägga upp den när du är klar! :)

2009-01-20 @ 12:22:48
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0