Vart är min mobil?


Jag funderar på att sätta fast en slags gps mottagare på min telefon. Eller en liten bjällra eller något. Dessutom måste jag sluta att ha den på ljudlöst. Bad mamma att ringa den, men utan resultat.
Ja, jag har tappart bort den. MEn jag är helt övertygad om att den är någonstans i min lägenhet. Den är bara inte på de vanliga ställena. Men jag har tagit en paus i sökandet, och tänker fortsätta det lite senare.

Svarar jag inte på sms, så vet ni förhoppningsvis varför.
Ni som känner mig, förstår nog att jag tappat bort den utan att behöva läsa detta (:

Kommentarer
Postat av: Linda och Amanda

Hejhej, hur lägger man in en bild där man skriver kommentarer, (t.ex där du lagt in Bill K)



tacksam för svar, tacktack! :D:D<33

2009-02-28 @ 17:41:24
URL: http://lovebyhodmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0