Trötta ögon.

Haha, mina ögon börjar bli riktigt trötta nu. Har suttit framför Illustrator sen sju, och jag är inte ens i närheten av klar med illustrationen jag håller på med nu. Det är en ny på Tom kan jag ju avslöja. Jag håller på med hans tröja (som jag blir helt yr av!), och jag har hår och byxor kvar att göra. Den borde komma upp idag. Jag hoppas verkligen att ni kommer att gilla den! Men ni brukar ju gilla det jag gör, så ni borde inte bli besvikna denna gången heller!

Åt lasagne och sallad förut. Det var supergott. Sitter och mumsar på en burk med coctailtomater. Istället för godis, eftersom jag åt det igår (:

Nu ska jag fortsätta med Tomi.
- Stay tuned

och nej, jag har inte hittat min telefon ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0