Hey there, Delilah!

Den låten är en av de bästa som någonsin har gjorts. Jag älskar melodin, och jag älskar texten, och jag älskar Tom Higgenson's röst. Jag har verkligen gått runt och nynnat på den hela dagen.

Har haft lite ont i huvudet hela dagen. Det beror nog på att jag blev så sjukt frustrerad igår att jag slog mig själv i huvudet, riktigt hårt. Det rekomenderas inte.

Slasken har kommit hit till Jönköping, vet inte hur många gånger som jag höll på att dratta på rumpan när jag var ute och gick nyss. Det var helt galet.

Nu blir det Sveriges Värsta Bilförare. Till det blir det glass, banan och en massa skratt!
Küss


<3
A thousand miles seems pretty far
But they've got planes and trains and cars
I'd walk to you if I had no other way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0