Hemma en kort sväng.

Ser på Bilar igen. Är sjukt sugen på att börja köra folkrace, det skulle nog passa mig (: Ledarna på halkörningen tyckte att jag var en naturbegåvning på att köra bil. Pow!

Har varit på IKEA, köpte en ny liten lampa som jag ska ställa i fönstret tänkte jag. hängde med anna och alex när dom delade ut cv till olika affärer.

Satt en stund på bibblan och pluggade matte, det sitter ganska bra nu.

Nu ska jag iväg till Maxi tillsammans med Anna, sen ska jag plugga lite mera matte.

Åh, hämtade mina webbprogrammeringsböcker idag. En är supertjock, över 1000 sidor. Ska skumläsa dom lite ikväll innan jag ska gå och lägga mig. Bra godnatt läsning (:

Nej, nu måste jag ta på mig andra kläder innan annis kommer.
hörs lite senare.

küss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0