"So.. Merry Christmas, and I see myself out"

The Pogues Featuring Kirsty MacColl – Fairytale Of New York

btw, igår råkade jag förstöra en lampa i en provhytt inne på JC. Jag skulle skaka av mig en jacka, och hoppade samtidigt med sådan kraft att jag slog huvudet i lampan så att den slocknade. Det gjorde svinont kan jag tala om.

och jag är medveten om att jag har varit sämst på att godkänna och svara på kommentarer, men det ska bli bättring på det efter jul, I promise.

Nu ska jag gå och ta en powernap, har jätte ont i huvudet.

ikväll blir det julfirande med släkt och Karl-Bertil Jonsson, glöm icke detta.

God Jul på er, sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

God jul! <3

2009-12-24 @ 12:10:16
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0