Slappedag..

Eureka. OC. Dance your ass off. The Holiday.
Så kan man sammanfatta min lördag. Bra? Dåligt? I dunno.

Just nu kollar jag på The real life; Hollywood på MTV. Har sett avsnitten förut, så jag funderar på att slänga i The Notebook istället och ha på i bakgrunden. Det är alltid mys.

Imorrn blir det handboll med Alex och Cici!! Plus att jag ska ta tag i lite bloggdesigner, det kommer nog upp en eller två imorrn som ni får se.

Jag trodde inte att jag skulle säga detta, men jag längtar faktiskt hem lite. Det ska bli skönt att åka hem om två veckor och spendera lite tid mit ma familia.

Nästa helg kommer förhoppningsvis Charlotte hit. Ljuset i mitt mörker.

The Notebook it is..


älskar Bills jacka och skor. Ge mig - nu

Kommentarer
Postat av: Cici

De spelar mot Tyskland typ på onsdag.. :) Och imorgon vid 12.00 går ännu en mot Brasilien. Hörs imon!! <3

2009-12-06 @ 00:56:21
URL: http://cicii.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

Gillade verkligen den outfiten också. :)

2009-12-06 @ 21:18:29
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0