Plügg

Vaknade runt halv tolv och släpade mig hem till Alex och satte mig där och gjorde färdigt större delen av broschyren som ska in på måndag.






Den är inte riktigt klar ännu som ni ser, text och lite sånt ska in.  Den andas Sofia stil och det gillar jag. Är nöjdast med sida 2.

I natt designade jag även en sida som ska vara med i den kalendern jag ska beställa. Här nedan ser ni det. Ett kollage på Tokio Hotel.


Fint va?
Mest blandade bilder ifrån deras turné i USA

Tror att det kommer att bli riktigt nice. Ska göra ett till kollage också med Thåström, Johnny Cash och alla andra musiker som mitt hjärta brinner för. Lite av mina illustrationer kommer nog också att komma med. Detta ska bli en födelsedagspresent till mig själv.

Fick världens sötaste mail ifrån min lillebror inatt också, det märks att han druckit. Men det var sött i alla fall och värmde mitt kalla hjärta. Han kommer hem om en månad. Nice!

Nu ska jag ut och gå en sväng och sen ska jag försöka få ihop alla texter.
Oh, kommer ut på msn runt nio btw.

küss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0