Nyårsafton

är inte det ganska överskattat? Jag tycker nog det. Men det är ändå mysigt att vara med dom man tycker om vid tolvslaget.

Om en stund ska jag börja göra mig iordning, för ikväll ska jag in till min kusin och festa. Vid tolvslaget står vi troligtvis på torget (om vi orkar, haha) och skålar. Sen är det 2010, ett nytt spännande år, där massa av bra saker kommer att hända mig. Jag ser verkligen fram emot det, och jag ska få träffa nya människor att älska, få höra en massa musik, ny som gammal. Gå på en massa konserter, som är bland det bästa jag vet. Under konserter är jag den lyckligaste människan på hela jorden.

Det bästa är nog ändå att jag inte har ångest över att fylla år. Jag blir 23 om två veckor och jag mår inte dåligt över't. Jag har haft åldersnoja sedan jag varit 15 och inte viljat fira mina födelsedagar alls, helst bara låta den passera någorlunda obemärkt. Men inte denna gången. Då kommer ju även min lillebror hem också.

Nu ska jag städa lite och försöka dra mig mot duschen innan badrummet ockuperas av övriga familjemedlemmar.
Kommer lägga upp en lista i år, som jag gjorde förra året. En liten sammanfattning helt enkelt.

The All-American Rejects – Gives You Hell
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0