...

Nu har jag pluggat i X antal timmar. Jag har lyssnat på Ozzy Osbourne, Opeth och Thåström, och försökt behålla lugnet någorlunda i alla fall. Det är hemskt att jag inte har ett studhuvud, och brist på självdisciplin. MEN jag måste börja plugga på tentorna jag har i januari också. Andreas är snäll och gav mig sina anteckningar, vilket hjälper mig en del.

Jag har även lyckats sova en stund också. Det behövdes kan jag ju säga ;)

Vad gör jag just nu? Jo, jag håller på med en ny design. Den lär ni inte få se på ett tag, eftersom jag egentligen inte har tid, som sagt. Min sista tenta är på onsdag och efter den ska jag ta tag i ytterligare två bloggdesigner som blivit uppskjutna p.g.a tidsbrist.

Erzähl mir alle lügen, mach es so, dass ich es glaub


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0