Klipp dig och skaffa dig ett jobb!

alltså all denna bloggmobbning som håller på. Och allt tjafs om besökarstatistiker. Jag blir snart tokig! Varför håller dom på så här? Visst, att vara elak mot andra i sin blogg är tydligen en grej för att bli en storbloggare, men känns det helt okej? Att bli stor enbart på att vara elak mot andra?

Nej. Det är därför jag beundrar storbloggare som har blivit stora p.g.a en talang och inte en massa tjafs och skitsnack. Bloggare som verkar genomtrevliga och aldrig skriver något ont om någon annan. Dom som har fått kämpa sig upp själva till det dom är idag, det är det jag tycker ä imponerande och framför allt något att se upp till.

Ni förstår nog vilka jag skriver om i detta inlägget, inga namn behövs knappast nämnas.

Jag bryr mig inte så mycket om besöksstatistiker. Jag är nöjd med dom jag har. Jag ligger på en jämn nivå och just nu är jag fullkomligt nöjd med det, med tanke på att jag inte lever ett särskilt intressant liv.

Detta inlägg får dessutom inviga en helt ny kategori (nej, det verkar inte som att jag kommer minska på mina kategorier, dom förökar sig som kaniner). Inte okej!

helt okej:
Breaking the Habit - Linkin Park


The day that I die - Good Charlotte

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv; Jaa ^^

2009-08-14 @ 09:44:05
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: zizi

Tummen upp för detta inlägg!

2009-08-14 @ 10:27:59
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0