22.05

Sitter och lyssnar på Dead By April, tittar på grannfejden och pysslar i photoshop. Jag har planer på att gå ut och gå också. Imorrn ska jag till skolan runt tre och sätta mig i datasalen och vrålplugga. Anna slutar sex imorrn och kommer dit och pluggar med mig. Det blir mitt fredagsnöje det.

Men på måndag är det som sagt full rulle och nästa onsdag ska jag ner till Malmöfestivalen och stanna i några dagar. Längtar! Ska bli såå kul att göra något innan skolan börjar. Om två veckor får jag pengar också! Wiee.

A Promise - Dead By April



Bill med ett halsband jag har tittat på i evigheter...

Edit 00:17:
Hittade bilden i större format (dock inte HQ)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0