Skapligt nyvaken..

God morgon..
Känner mig skitseg. Jag har sovit i ungefär tio timmar nu. Illa, illa. Jag hade ställt klockan på sju. Skickar ett sms till anna 20 minuter senare, vi bestämmer oss för att strunta i den första timmen av föreläsningen och åka dit i pausen. Jag somnar om, vaknar igen och vi beslutar oss för att plugga hemma i stället. Vi är så kassa :D

Jag ska strax över till henne och plugga lite, vi ligger båda lite efter kan man väl säga.. Alex kommer hem imorrn. Vi är helt lediga imorrn, men på torsdag har vi webbprogrammering som jag bara måste gå på! Men det är den värsta lektionen som finns, vilket är tråkigt, eftersom den borde vara den roligaste i mina ögon.

Jag ska äta frukost nu, pytt i panna (: nyttigt, gott och bra (?)
Gott att det är tisdag idag i alla fall. Bara en vecka kvar tills vi får pengar igen. Nice.

Vi hörs senare! Tjing.


Jag just nu..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Snygg blogg du har!

2009-04-14 @ 15:55:06
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: LINA

sötnos ,

tröjan (Y)

2009-04-14 @ 19:51:38
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0