Ich warte hier

Det är väldigt, väldigt svårt att fota. Jag är sjukt imponerad på dom som kan. Jag blir alltid så stressad när jag ska göra saker som jag inte kan så bra, jag tar sån fruktansvärt lång tid på mig. Men så är det ju för alla. Ikväll är Thåström i Huskvarna och jag är inte där :(

Ikväll kommer mams och paps hit en sväng. De kunde inte komma imorrn för pappa hade en massa möten, så de kommer en blixtvisit idag istället.

Jag börjar inte förrän klockan ett, vilket är skönt. Jag slutar kvart i tre idag. Vi har Bild och fototeknik föreläsning.
Det slog mig igår att jag endast åt tre bananer och två mackor på hela dagen igår. Illa.

Btw, är det bara min blogg som har blivit väldigt seg på att publicera inläggen? Ibland tar det flera timmar innan det publiceras.

Nu ska jag gå och duscha, äta frukost och städa..
Ha en bra dag, küss





Kommentarer
Postat av: Amiee Whitney

Cool photos!

How are you? :D

Kram

2009-04-03 @ 11:34:29
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0