Leave at your own chosen speed.


Foto: maxplus.se


Detta är min fantastiska vän Anna.
Visst ser Anna proffsig ut? Visst ser Anna duktig ut?
Hon ser ut som om hon aldrig gjort annat än tränat på sådana här maskiner ;)

Jag, Anna och Alex började träna idag på Friskis och Svettis. Jävligt gött, och jag hoppas att jag har sån där skön träningsvärk imorrn. Vi ska ha matte från åtta till tolv, och jag känner mig lagom taggad inför detta. Imorrn sticker jag hem. Ska leka med min kissekatt och hälsa på mamma och pappa och festa med Charlotte (och elin?). Det ska bli gott.

Vi hade världens segaste föreläsning idag (igen!). Designhistoria, men den segaste och tråkigaste läraren som finns, okej nu är jag skit taskig. Men jag kan inte hjälpa det. Han pratar konstant, långsamt och i samma tonläge hela tiden. Han sitter bara framför sin dator och låter oss kolla på när han klickar runt på mappar och bilder och diverse texter. Större delen av klassen somnar under hans föreläsningar. Idag läste vi tidningen, ritade, lyssnade på musik och löste soduko.

Nu ska jag göra klart min mobilannons, och spela lite sims, sen ska jag lägga mig tidigt. Haha, vilket skämt.

KÜSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0