Jag är dum i huvudet.

De senaste två nätterna har jag haft samma dröm. Nämligen denna;

Jag ligger och sover, och rätt dom det är kommer det in ett barn och börjar strypa mig. För att få honom att sluta måste jag dunka hans huvud i väggen tills det krossas. När hans huvud är helt sönder så vaknar jag. Och har panik. Hyperventilerar och grejer.

Det tar tjugo minuter att somna om, för att sedan drömma precis samma sak igen. Jag drömde att fem barn ströp mig.
Igår vaknade jag klockan sex och kunde inte somna om. Som tur var ringde min mor och far och frågade om jag skulle med till IKEA.

Inatt drömde jag samma sak igen. Jag vaknde åtta gånger. Halv sex vaknade jag och gick upp och duschade. Och satte mig och kollade på Forrest Gump.

Skit är vad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0