Kaotiskt.

Det kan man beskriva denna dagen som. Jag hatar många filer, och jag hatar lastbilar som skymmer sikten för alla skyltar. Dessutom hatar jag när det är dåligt skyltat.

Haha, det gick sådär idag. Jag kom dit untan några problem (förutom den lilla detaljen att jag körde en halv mil för långt), men när jag skulle hem igen. FY FAN!

Jag plockar upp telefonen och ska ringa till A för att fråga honom om vägen. Vad händer då? Jo, telefonjäveln dör. Jaha, tänkte jag och kände stressen komma. Jag hittade i alla fall ut, och körde mot Göteborg (Jag befann mig en mil söder om Gbg), förbi Liseberg.

Det enda jag minns när man åker från Göteborg är att man inte ska åka under Tingstadstunneln. För då åker man jätte fel. Det har mamma talat om för mig ett flertal gånger. Och vart hamnar jag? Jo, jag åker under Tingstadstunneln. Hittar ingenstans att vända på och får åka över Uddevalla och Trollhättan hem. Jag hamnar i Vänersborg, och hittar inte ut! Jag åker runt där i säkert en halvtimme, tills jag blir så förbannad att jag stannar bilen mitt i gatan, går fram till en stackars dam och frågar om vägen.

Det visar sig att jag har åkt rätt hela tiden, men svängt av för tidigt på en avfart.
Jag var redo att ta mitt liv.

Men A är väldigt snäll, och säger att det inte gör någonting.
Men jag kommer att må dåligt över det här hela helgen.
Fast jag inte har gjort någonting fel egentligen.

Dessutom har jag bränt mig på min vänstra arm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0