I can hold you when you reach for me.

image351Jag har tänkt mycket idag. Jag ska inte träffa A förrän på tisdag, men egentligen skulle jag behöva träffa honom.. tja, igår.

Jag är fortfarande förkyld, och det känns skit. Var och hälsade på C och M som stod och sålde glass på torget. Dom såg ut att ha väldigt roligt. Det var någon vårmarknad idag upptäckte jag, för det var stjärtmycket folk. På scenen hade dom en tävling om vem som kunde stå på ett ben längst. Dom två som klarade det längst vann varsin låda med glass. Dom stod i nästan 40 minuter, och jag började fundera på om jag skulle ställt upp i något sådant när jag var så liten. Svaret blev nej.

Det var två stycken här och kollade på lägenheten förut. Så jag fick panikstäda lite, så nu är det sjukt snyggt (:
Jag råkade damsuga upp två puzzelbitar, men det löste sig till slut. (Jag kan meddela att jag kommit halvvägs nu).

Nu fyller jag bara ut med en massa onödig text, så jag tänkte sluta nu. Gå och göra mat till mig själv, och sedan sätta mig framför tv:n  och se på så ska det låta och indiana jones, och spela gitarr.

Det är min kväll, och jag hoppas att ni får en lika bra kväll som jag tänker ha.

Ich will nicht störn, und ich will auch nicht zu lange bleiben Ich bin nur hier um dir, zu sagen Ich bin da, wenn du willst Schau dich um, dann siehst du mich

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0