For the moment.

Just nu; Musik..

Sju låtar som ger mig gåshud:
By your side - Tokio Hotel
Küss mich - InExtremo
Hey there Delilah - Plain White T's
Release me - Oh Laura
Love you 'til the end - The Pogues
Reden - Tokio Hotel
Welcome to my life - Simple Plan

Sex artister som får mitt hjärta att slå ett extra slag
:
Tokio Hotel
Rooney
Edguy
Simple Plan
The sounds
Johnny Cash

Fem sångare/sångerskor som är bäst:
Maja Ivarsson (The Sounds)
Thåström
Tobias Sammet (Edguy, Avantasia)
Johnny Cash
Keren Deberg

Fyra av mina favorit instrument:
Gitarr
Trummor
Säckpipa
Nyckelharpa

Tre av mina favorit musikvideos:
Don't Jump - Tokio Hotel
The Bad touch - Bloodhound Gang
Unforgiven II - Metallica

Två döda artister som jag önskar levde:
Johnny Cash
Bob Marley

En musikgenrer jag har svårt att lyssna på:
Hip hop och Rap

Kommentarer
Postat av: camilla

Den där bilden på bill r så sjukt het :D

2008-05-22 @ 17:43:59
URL: http://camillaarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0