Bergochdalbana

Jag är så himla glad, och jag vet verkligen inte varför. Jag borde verkligen inte vara det, eftersom morgonen gick helt åt helvete. Jag vaknade klockan sex av att fyra lastbilar åkte förbi på gatan. Det var Cirkus Maximum som lämnade stan. Dom körde fram och tillbaka i en timmes tid.

Jag gick upp och åt frukost och började cykla till jobbet. En bilist blev skitsur på mig eftersom jag inte såg honom (jag körde över ett övergånsställe och han kom bakifrån) och vi stod och skällde på varandra ett tag, vilket gjorde att jag kom för sent. Jag tror att jag vann, för han blev så förbannad för att jag var så dum i huvudet att han spottade på marken, slängde igen bildörren och körde iväg.

Det är förresten bland det fulaste man kan göra. Spotta åt/på någon. Det gör mig så fruktansvärt förbannad.
Vi sammarfattar detta med att det var bilisten som var dum i huvudet - och inte jag.

Jag har Tokio Hotel på hjärnan. Sångaren har varit sjuk ett tag, och i lördags stod dom på scenen igen för första gången på typ en månad. Och jag har sett lite klipp, och dom var bäst.
Kanske är det det som gör mig glad. Att dom är igång igen och att jag vet att dom ska komma till Sverige i höst ( :

Sen är det ju ett jätte stort Plus att Elin finns, för att hon är bäst i hela världen, och jag skulle inte klara mig utan henne. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0