Attans.


Min Sandisk sjunger nu på sista refrängen. Det borde den inte göra eftersom den bara är ett och ett halvt år gammal. Jag har tappat bort garantin, som var på två år. Det är så typsikt mig.

Vad är då felet?
Jo, låtarna ligger kvar även fast jag tar bort dom. Det går inte att lägga in vissa album (även fast dom syns när jag pluggar in den i datorn och går in i mappen där). Plus att ljudet i den har börjat paja. V talade om för mig att jag saknade vissa funktioner som han hade, utan att jag vetat om det. Han har skickat tillbaka och fått tre olika sandiskar och den tredje funkar nu utan problem. Det är typiskt.

Frågan är nu om jag ska köpa en ny (om jag absolut inte hittar garantin!), eller om jag ska köpa någon av en annan sort. Jag vill kunna kolla på musikvideor i den samt lyssna på musik - så klart. Musik är mitt liv och jag måste ha en fungerande spelare som inte gör mig förbannad varje gång jag ska lägga in musik..

några tips? någon? I princip allt är välkommet..

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja du sofia det värsta är att det är nya avsnitt:) du kanske har drömt om det eller sett en trailer eller nått?

2008-05-21 @ 19:16:37
URL: http://veronicagerding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0