Why?!

Varför måste alla midjekorta människor få fnatt så här innan en högtid och gå ut och handla mat? Måste dom alltid göra det dagen innan? Det är ju fullkomligt livsfarligt att gå omkring i affären. Under den kvarten det tog för mig i affären, blev jag påkörd av fyra kundvagnar.

Dom vägrar flytta på sig! Dom står bara still och väntar på att jag ska flytta på mig, och gör jag inte det så kör dom på mig!

Vad i helvete!

Vad ska jag göra i påsk? En fråga jag har ställt mig många gånger, utan att kommit fram till någonting bra. Ikväll ska jag kanske gå på bio i skövde, om det går någon bra film. Eftersom jag är ledig imorn så kan jag orka komma hem vid tolv.

Glad påsk på er.

Kommentarer
Postat av: Martin

haha som att gå på klädavdelningen på ge-kås i ullared.. rena minfältet!

nu tycker jag farbror blogg ser lite mongo ut :)

2008-03-20 @ 13:59:39
URL: http://blogg.boeckling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0