Topp 5

Min topp fem på ätbara saker som jag inte kan vara utan just nu:

1. Körsbärstomater - är inte det helt sjukt gott? Jag kan äta hur många som helst utan att tröttna.. Så himla goda. Tack vare dom kan jag undvika att äta sjukt mycket godis.

278604-332

2. Djungelvrål - okej, men bara för att det har varit mitt favoritgodis sedan jag smakade på det för första gången. Jag kan dock inte äta det för ofta, eftersom mina käkar pajar. Mjölk är gott att dricka till, vad ni än säger.

3. Varma koppens Gulasch soppa - Den här soppan är galen. Vart har den varit i hela mitt liv? Fantastiskt god, och mättar faktiskt väldigt bra. Brukar dricka en per dag. Mums!

4. Bananer - grön/gula bananer, dom lite hårdare. Inte bruna mjuka.

5. Kycklingfilé - Behöver ingen närmare förklaring. Kyckling är bland det godaste man kan äta. Dock kan man tröttna på det om man äter det varje dag.

Nu ska jag snart till bussen.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0