Ungdomlig.

Igår när jag skulle åka hem ifrån Skövde så frågade busschauffören om jag gick som ungdom eller som vuxen.
"Vuxen"
"Va? Är det sant? Du ser väldigt ung ut, det ska du vara stolt över"
"Tack..?"

Är det fortfarande 16års gräns på ungdom på Västtrafik. För dom på tåget har också frågat mig, och dom åkte jag ändå med varje morgon under tre år.

Det är det mest intressanta som hänt sedan sist (:

Plus att jag fixade alla student presenter och sånt man ska hänga runt halsen på folk. Alla kommer att bli jätte glada och nöjda över mina gåvor.

Speciellt Elin. Du kommer att bli sjukt nöjd. Och jag tror att de flesta kommer att bli väldigt avundsjuka.

Det är tydligen Sverige - Grekland ikväll. Jag kollar antagligen inte på det.

Jag har börjat äta sjukt mycket makaroner (mest för att jag inte har råd med annat). Men ikväll måste jag gå och handla, för nu är ketchupen slut. Och makaronerna också iofs.

Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0