Hmm..

Har blivit tillfrågad att följa med till cypern v. 30. Skulle vara grymt härligt, men för en gångsskull så sätter jag nog stopp. Jag misstänker att det kommer att stå mellan cypern och en ny gitarr, och som det ser ut nu så lutar gunbrädan mer åt gitarren.

Funderar.

Det är en varm dag idag för er som inte vet det. Våran fläkt har pajat igen och dom håller på att laga den. Hoppas dom fixar det snart. Jätte snart. För jag dör.

Idag är det karneval i Lidköping. Min bror ska vara med och han ska vara utklädd till Toad. Det ska bli mycket spännande att se.

Inatt drömde jag att jag var tillsammans med Aramis. Jag vet inte vad det betyder.

Dessutom så spelas Aicia Keys låt No one och dom har gjort en mix av den, så nu är den jätte dålig. Varför måste man förstöra alla bra låtar? VA?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0