Fy fasen vad pinsamt..

Jag har precis kommit tillbaka ifrån lunchen. Jag och pappis var och åt pietsa (pizza alltså). När vi ätit upp gick jag på toa och pappa gick ut i bilen och väntar. När jag kommer ut sätter jag mig i bilen och kollar på pappa. Dock är det inte min pappa utan någon främmande människa som sitter där.

Jag hade satt mig i fel bil.
Det är något pinsamt, men känslan av att jag svimmade börjar avta nu.

Det regnar fortfarande, men nu har jag i alla fall en jacka.

När jag hör break the ice med brittan, börjar det rycka lite konstigt i min kropp. Som om den vill dansa, men inte riktigt är säker på att den får. Den spelas nu på radion och jag upptäckte precis att jag satt och mimade med i texten. Detta är illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0