encourage me when I am discouraged

Jag har varit och klippt mig. Yeah. Det är två cm kortare, mycket stor skillnad, men gött att bli av med allt slitet hår.

Vaknade runt halv två (känns inte alls kul) och traskade fram på stan. träffade Nina och följde med henne för att fika med Jens.
Det slog mig precis att jag snart ska se mannen på Ullevi. the boss. ska bli stört kul. Måste köpa en fin tshirt. Är väldigt svag för band tshirtar, och det börjar bli lite jobbigt nu, eftersom jag borde köpa lite andra - "finare" - kläder. Alla fina kläder jag har är typ Charlottes. Känns inte helt okej.

Bara för att jag är på sjukt bra humör och ska gå och se på Batman (christian bale, släng dig i väggen - det finns bara en batman, och han heter michael keaton) och bara för att jag kan - så lägger jag upp en bild på Bill Kaulitz;


Küss - Ich bin nich' ich

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0