One day we look back with no regrets.

http://tokiohotel.blogg.se

Nu är min design äntligen klar och offentlig (: Det känns konstigt att gå in på deras blogg och se min egna design, men jag antar att jag kommer att vänja mig (: Jag ser lite småfel, men jag hoppas att det är hög belastning på portalen så att det uppdateras imorgon. Annars är det bara att göra om. Jag ska göra en bakgrundsbild till min dator, och sedan ska jag sova. Min pappa fyller år idag och vi ska åka ut och fika.

Kan passa på att be om ursäkt för att jag inte skriver så ofta. Det är för det helt enkelt inte händer något speciellt i mitt liv. Om två veckor ska jag flytta, så då kommer jag nog inte skriva så mycket då heller. Jag har semester och den vill jag faktiskt inte tillbringa framför min dator (tro det eller ej!). I helgen blir det förhoppningsvis röj.

Küss

Inget kan tynga ner mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0