Hemma..

Nu har jag kommit hem ifrån Halmstad. Det är en förbannat fin stad, med massa fina hus. Där skulle jag lungt kunna tänka mig att bo. Det ligger bara fem timmar bort också, inte så farligt..

Jag är skit trött. Känns som om jag kan somna stående. Jag har bränt upp mina ben och kan knappt sitta ner (:
Igår var vi på fotboll. Halmstad - Hammarby, det blev 1-1 och det var faktiskt riktigt roligt..

Imorrn ska jag se Bruce Springsteen på Ullevi och igår fick jag reda på att han spelar i TRE timmar. Det är ju helt sjukt, orkar man så länge? Ja, uppenbarligen. Nu ska jag fram på stan lite, och sen ska jag grilla med Charlotte och Andreas.

Ha en bra dag. Küss

Ps. Har någon sett min plånbok så får ni gärna höra av er (: Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0