My Name's Bond, James Bond.

image247Inatt drömde jag att jag var Bondbrud. Pierce Brosnan var Bond (ifall någon undrade). Jag måste bara säga att Vesper Lynd (eller Eva Green) är ju den bästa bondbruden, den snyggaste i alla fall.

Jag hade inga pistoler, men en massa knivar, kaststjärnor och ett armborst. Ganska klumpigt vapen - i know - men så jävla coolt! Det är kul att skjuta med också.

I November detta år kommer nästa film i James Bond serien, den heter; Quantom of solace. Ännu en gång ser vi Daniel Craig som Bond. Jag tycker att Daniel Craig är för musklig för att spela Bond. Men det kanske beror på att jag har växt upp med Brosnan som Bond?

Kan vara så, kan vara så.

Min vän Miss C har inte sett en enda Bond film. Men som jag kanske har förklarat tidigare så lever denna donnan i ett kulturmörker.

Antal gånger namnet 'Bond' nämns i detta inlägg (inkl. rubriken); endast tio stycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0