Jävla skit tand

image232

Japp gott folk. Detta ska föreställa en visdomstand. För er som inte vet, så kan det göra sju helvetes ont när dom bestämmer sig för att komma upp och jävlas med en. För tre dagar sedan började jag få ont när jag tuggade och TADA, tandköttet vid visdomstanden är ömt. Nu har jag problem med att spotta (när jag borstar tänderna), samt att äta hårda saker. Därför proppar jag i mig godis i mängder i hopp om att jag inte ska bli tjock och irritera tanden mer.

I helgen ska jag ta tag i mitt liv igen, hämta hit cykeln och cykla till spåret och springa. Får bli på söndag det. Önska mig lycka till! (det kommer att behövas)

Jag måste köpa en stålsträngad gitarr, igår tröttnade jag på riktigt på min nylonsträngade.
Ikväll blir det film och piazza med Elin, Viktor och Ewelina.

Idag ska jag åka hem.. nu. Fan vad gött!

Jag är så sjukt trött så jag kan inte tänka klart. (+ att jag inte har pengar till bussen och inte orkar gå/glömde mina reflexer så att bussen bara kommer att köra förbi, eventuellt stanna typ 50meter bort med en mycket irriterad busschaufför)

Ha en bra kväll.



I miss you - Blink 182
Hello there the angel from my nightmare
The shadow in backround of the morgue
The unsespecting victim of darkness in the valley
We can live like Jack and Sally if we want
Where you can always find me
And we'll have Halloween on Christmas
And in the night we'll wish this never ends
We'll wish this never end

Where are you and I'm so sorry
I cannot sleep I cannot dream tonight
I need somebody and always
This sick strange darkness comes creeping on so haunting everytime
And as I stared I counted the webs from all the spiders
catching things and eating their insides
Like indecision to call you
And hear your voice of treason
Will you come home and stop this pain tonight
stop this pain tonight

Don't waste your time on me your already the voice inside my head

Kommentarer
Postat av: mathi

Hoppas allt blir bra snart!

2008-01-16 @ 15:49:48
URL: http://thildatarandi.blogg.se
Postat av: Ahå

svar: haha, yes! :D
Hade inte pluggat någonting på tentan idag, så jag kände att jag iallafall kunde avvara en natt till det :)
Tentan gick helt galant, för övrigt :)

2008-01-17 @ 07:50:21
URL: http://superahoe.blogg.se
Postat av: Ahå

Ah, den animerade?
Nja, den har jag redan sett :)
Något annat tips? :)

2008-01-17 @ 09:07:52
URL: http://superahoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0